U bent hier: » Servicepakketten

onderhoud-reparatie-uw-rollator


Servicepakketten voor u.

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn hebben wij verschillende servicepakketten voor u samengesteld. Zo kunnen wij elke consument van de beste service voorzien. Soms zitten onze servicepakketten al gratis bij een product. Is dat niet het geval dan zijn ze natuurlijk ook extra bij te bestellen. Hieronder vindt u een beschrijving van de inhoud van onze verschillende servicepakketten. 

       
 

Rollator servicepakketten

Wij bieden u drie verschillende servicepakketten aan bij de aankoop van een rollator. Hiermee proberen wij zoveel mogelijk aan uw behoefte te voldoen. 


Basis servicepakket

   

Extra servicepakket

   

Compleet servicepakket

Standaard inbegrepen €30- €45,-
   
Product thuis afgeleverd Product thuis afgeleverd
Product thuis afgeleverd 
 
Garantie afhandeling met leverancier Garantie afhandeling met leverancier Garantie afhandeling met leverancier

 
Onderhoud en reparatieservice

Onderhoud en reparatieservice

Onderhoud en reparatieservice
 Aan huis, op servicepunt of in winkel

Aan huis, op servicepunt of in winkel

Aan huis, op servicepunt of in winkel
 
 
X 1 jaar gratis haal & breng service bij garantie 2 jaar gratis haal & breng service bij garantie
Incl. gratis tijdelijk vervangend product  Incl. gratis tijdelijk vervangend product 
     
X 50% korting op eerste onderhoudsbeurt Eerste onderhoudsbeurt is gratis (twv € 42)
Aan huis*, op servicepunt of in winkel Aan huis*, op servicepunt of in winkel


Scootmobiel servicepakketten

Wij bieden u drie verschillende servicepakketten aan bij de aankoop van een scootmobiel. Hiermee proberen wij zoveel mogelijk aan uw behoefte te voldoen. Wij werken hiervoor samen met een servicenetwerk van 200 gespecialiseerde bedrijven met meer dan 1000 medewerkers.

Basis servicepakket S

   

Extra servicepakket S

   

Compleet servicepakket S

Standaard inbegrepen €179- €299,-
   
Product thuis afgeleverd Product thuis afgeleverd
Product thuis afgeleverd 
 
Garantie afhandeling met leverancier Garantie afhandeling met leverancier Garantie afhandeling met leverancier

 
Reparatieservice

Reparatieservice

Reparatieservice
 In de winkel, indien mogelijk

Aan huis/op servicepunt of in winkel

Aan huis/op servicepunt of in winkel
 
 
X 1 jaar pechhulp
1 jaar pechhulp
24-uurs pechhulp en thuisbrengservice  24-uurs pechhulp en thuisbrengservice 
     
X Gratis lekke band reparatie
Gratis lekke band reparatie
Reparatie inclusief binnenband/exclusief buitenband
Reparatie inclusief binnenband/exclusief buitenband
     
Vervangende scootmobiel Gratis vervangende scootmobiel
Gratis vervangende scootmobiel
Mogelijk bij onderhoud of reparatie Vervangende scootmobiel bij onderhoud of reparatie
Vervangende scootmobiel bij onderhoud of reparatie
     
Onderhoudservice Onderhoudservice
Eerste onderhoudservice is gratis
Onderhoudsbeurt aan huis/op servicepunt is mogelijk Onderhoudsbeurt aan huis/op servicepunt is mogelijk
Onderhoudsbeurt aan huis/op servicepunt.
     
 
 
   



Boodschappentrolley servicepakketten

Wij bieden u drie verschillende servicepakketten aan bij de aankoop van een boodschappentrolley. Hiermee proberen wij zoveel mogelijk aan uw behoefte te voldoen. 


Basis servicepakket T

   

Compleet servicepakket T

Standaard inbegrepen €19,-
 
Thuis afgeleverd Thuis afgeleverd 
 
 Garantie afhandeling met leverancier  Garantie afhandeling met leverancier
 
Onderhoud en reparatieservice Onderhoud en reparatieservice
 Servicepunt of in winkel Servicepunt of in winkel
   
X  1 jaar gratis haal & breng service bij garantie 
Incl. gratis tijdelijk vervangend product 
   
   
 



Waaruit bestaan de verschillende onderdelen van de servicepakketten?

Rollator servicepakketten

Thuis afgeleverd

Alle producten die u bij ons bestelt worden gratis bij u thuis afgeleverd. De meeste rollators zitten kant en klaar in de doos zodat u deze direct kunt gebruiken.
Mocht u het product liever zelf willen ophalen in onze winkel, dan is dat natuurlijk ook geen enkel probleem.



Garantie afhandeling met leverancier

Op al onze producten zit fabrieksgarantie. Mocht er in de garantieperiode iets niet helemaal goed zijn met uw product, dan lossen wij dit voor u op.
Wij zullen de communicatie met de leverancier over het probleem dus oppakken om u hiermee zoveel mogelijk te ontlasten. Onder de fabrieksgarantie vallen defecten die je als gebruiker niet had kunnen voorkomen, te denken aan een defect onderdeel vanwege een productiefout. Als het defect onder de fabrieksgarantie valt wordt er een nieuw onderdeel naar u toe gestuurd of wordt het product retour gestuurd naar de leverancier en zullen zij het product compleet vervangen. De duur van de garantieperiode is per merk en per product verschillend. De garantieperiode staat beschreven op de productpagina van het desbetreffende product. Meer informatie over de garantie vindt u op de garantiepagina.

Onderhoud en reparatieservice

Bij de aanschaf van een product wilt u ook graag de zekerheid hebben dat het product onderhouden en gerepareerd kan worden, wanneer dat een keer nodig mocht zijn. Aangezien wij weten dat het voor sommige mensen lastig is om zelf onderhoud of reparatie uit te voeren, proberen wij bij Uw-rollator hier op in te spelen. Wij bieden daarom verschillende keuzes aan om het onderhoud of de reparatie alsnog bij iedereen uit te kunnen voeren, zie hieronder. 


Winkel
U kunt het product naar onze winkel sturen of het eventueel brengen zodat wij het product hier kunnen voorzien van een onderhoudsbeurt of een reparatie. Het is ook mogelijk het product bij u thuis op te laten halen.

Servicepunt
In samenwerking met servicepartners hebben wij verschillende lokale servicepunten waar u bij terecht kunt voor een onderhoudsbeurt of reparaties.

Aan huis
Mocht u het prettiger vinden dat er iemand bij u thuis komt om een onderhoudsbeurt of reparatie uit te voeren, dan regelen wij dat graag voor u via onze servicepartners.


Gratis haal & breng service bij garantie

Bij een defect aan uw product, is het uitvoeren van een reparatie niet altijd inbegrepen bij de aankoop van een product. Het kan ook zijn dat het defect niet meteen duidelijk is voor de leverancier of fabrikant en dus ook niet direct onder de fabrieksgarantie valt. 
Wij willen u hierin tegemoet komen met de gratis haal & breng service. Wij laten het product dan bij u thuis ophalen en onderzoeken zelf het probleem en lossen het (mogelijk) direct op met nieuwe onderdelen. Mocht het toch nodig zijn om het product terug te moeten sturen naar de leverancier of fabrikant, dan regelen en betalen wij dit ook voor u.
Kunt u het product echt niet missen? Dan sturen wij gewoon een tijdelijk vervangend product naar u op!

50% korting op eerste onderhoudsbeurt

Wij bevelen u aan zeker 1 keer per jaar een onderhoudsbeurt te laten uitvoeren. Dit zorgt ervoor dat uw rollator altijd veilig te gebruiken is. 
Bij deze service betalen wij 50% van de eerste onderhoudsbeurt in het eerste jaar. Wij kunnen de onderhoudsbeurt voor u laten uitvoeren in onze winkel, in een van onze servicepunten of bij u thuis.



Eerste onderhoudsbeurt is gratis

Wij bevelen u aan zeker 1 keer per jaar een onderhoudsbeurt te laten uitvoeren. Dit zorgt ervoor dat uw rollator altijd veilig te gebruiken is. 
Bij deze service betalen wij de eerste onderhoudsbeurt in het eerste jaar. Wij kunnen de onderhoudsbeurt voor u laten uitvoeren in onze winkel, in een van onze servicepunten of bij u thuis.



*Let op:
- De voorrijkosten zijn niet bij de onderhoudsbeurt inbegrepen. De voorrijkosten bedragen € 1,67 per kilometer (uitgezonderd Wadden-eilanden, Zeeuws Vlaanderen, en bijzondere situaties - voorrijkosten hiervoor zijn op aanvraag).
- Tarieven voor de onderhoudsbeurt zijn exclusief eventueel te vervangen onderdelen.

Scootmobiel servicepakketten

Thuis afgeleverd

Alle producten die u bij ons bestelt worden gratis bij u thuis afgeleverd. De meeste scootmobielen zitten in een grote doos die op een pallet wordt geleverd. Het rijklaar maken is vaak niet moeilijk, maar u moet er wel even de tijd voor nemen en de ruimte ervoor hebben. Mocht u het product liever willen ophalen in onze winkel, dan is dat natuurlijk ook geen enkel probleem.


Garantie afhandeling met leverancier

Op al onze producten zit fabrieksgarantie. Mocht er in de garantieperiode iets niet helemaal goed zijn met uw product, dan lossen wij dit voor u op.
Wij zullen de communicatie met de leverancier over het probleem oppakken. Onder de fabrieksgarantie vallen defecten die je als gebruiker niet had kunnen voorkomen, te denken aan een defect onderdeel vanwege een productiefout. Als het defect onderdeel de fabrieksgarantie valt wordt er een nieuw onderdeel naar u toe gestuurd of wordt het product retour gestuurd naar de leverancier en zullen zij het product compleet vervangen. De duur van de garantieperiode is per merk en per product verschillend. De garantieperiode staat beschreven op de productpagina van het desbetreffende product. Meer informatie over de garantie vindt u op de garantiepagina.


Reparatieservice

Als u een scootmobiel bij Uw-rollator koopt, kunt u de scootmobiel ook bij ons laten repareren. Dit is bij scootmobiel retailers niet vanzelfsprekend omdat een scootmobiel een ingewikkeld product is wat de nodigde apparatuur en specialistische kennis vereist. Het bieden van servivce aan onze klanten staat bij uw-rollator.nl hoog in het vaandel en hierdoor bieden wij de volgende reparatie mogelijkheden in samenwerking met een servicepartner.

Aan huis/servicepunt
Wanneer u gebruik wilt maken van onze reparatiedienst, zal uw scootmobiel bij u thuis worden opgehaald en in de werkplaats worden gerepareerd. Afhankelijk van het probleem zal de scootmobiel binnen een week weer bij u worden teruggebracht. Tijdens die periode kunt u gebruikmaken van een vervangende scootmobiel, tegen betaling of als onderdeel van uw servicepakket. 
De kosten of de verwachte kosten van de reparatie zullen altijd van tevoren in kaart worden gebracht en zulllen bestaan uit: Voorrijkosten, Arbeidsloon en gebruikte onderdelen.

In de winkel
In de werkplaats bij onze winkel kunnen wij kleine reparaties voor u uitvoeren op afspraak. Bij twijfel over een probleem kunt u altijd langskomen zodat één van onze specialisten meteen even snel kan kijken. Mocht het probleem groter blijken dan kunnen wij een reparatieafspraak inplannen voor u. 

1 jaar pechhulp

U wilt natuurlijk met een zo veilig gevoel er lekker op uitgaan met de scootmobiel. Wat als u tijdens het rijden niet meer verder kunt? Dan wilt u natuurlijk zo snel mogelijk geholpen worden.
Met onze pechhulp zit u dan goed. 
De pechhulp zordt ervoor dat u bij pech onderweg tezamen met uw scootmobiel wordt opgehaald en thuisgebracht in heel Nederland. De dienst is 24 uur per dag en 7 dagen in de week beschikbaar. Om u dit te kunnen bieden, maken wij gebruik van een servicenetwerk met ruim 200 gespecialiseerde bedrijven met meer dan 1000 medewerkers. 

Hoe werkt de Pechhulp dienst

1. Als abonnee van de pechhulp krijgt u een abonnementspas met al uw gegevens en het speciale alarmnummer. Tevens krijgt u beschikking over een gratis Alarm-App voor uw smartphone.
2. In geval van pech onderweg met uw scootmobiel belt u met ons Alarmnummer of neemt u contact op via de Alarm-App. De alarmcentrale voor scootmobiel pechhulp is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.
3. Onze medewerkers van de alarmcentrale zorgen ervoor dat u snel wordt opgehaald. Let op: hulp kan alleen verleend worden als u bereikbaar bent in een gebied waar automobielen toegestaan zijn.
4. De hulpdienst streeft ernaar binnen 30 minuten bij u ter plaatse te zijn.
5. U en uw scootmobiel worden veilig en snel naar huis of de gewenste locatie in Nederland gebracht.

Lekken band reparatie

Mocht u een lekke band krijgen dan wilt u natuurlijk dat deze zo snel mogenlijk geplakt wordt. Zodat u weer zorgeloos oppad kunt. Onze servicepartner zal hiervoor bij u langskomen en de binnenband voor u vervangen. Mocht er ook een nieuwe buitenband nodig zijn dan is dat ook geen enkel probleem.


Vervangende scootmobiel

Wanneer u door een reparatie of onderhoudsbeurt zonder scootmobiel komt te zitten, kunt u via ons een vervangende scootmobiel krijgen. Dit is een stevige kwaliteits buitenscootmobiel met 4 wielen.


Onderhoudservice

Het is sterk aanbevolen dat uw scootmobiel elke 12 maanden een onderhoudsbeurt krijgt. Bij een onderhoudsbeurt zal de scootmobiel compleet worden nagekeken en in overleg versleten onderdelen te vervangen.
De scootmobiel zal bij u thuis worden opgehaald door onze servicepartner en in de dichtbij werkplaats een onderhoudsbeurt krijgen. Wanneer hij klaar is zal hij weer aan huis worden teruggebracht. Indien wenselijk kunt u gebruik maken van een vervangende scootmobiel.

8.6 /10

Uw-Rollator.nl