U bent hier: » Servicepakketten


Servicepakketten voor u rollator

Om u zo u zo goed mogelijk van service te kunnen voorzien hebben wij 3 servicepakketten. Zo kunnen wij elk type rollator en elke type klant van de juiste service voorzien. Deze serivcepakketten zijn alleen voor klanten die een rollator bij ons hebben gekocht. Zowel voor onze klanten als niet klanten kunnen altijd wel los gebruikmaken van een onderhoudsbeurt of een reparatie aan de rollator. 
Hieronder zullen wij u precies evertellen wat er in elk pakket zit en hoe dit in zijn werking gaat.

       Samenwerking FietsNED
 

Wat zit er in de servicepakketten van uw-rollator?

Wij bieden u 3 verschillende servicepakketten aan. Het basis servicepakket is gratis bij elke rollator inbegrepen en zorgt ervoor dat u altijd van de beste serivce wordt voorzien. Het extra servicepakket pakket gaat nog een stapje verder en bied u 1 jaar pick up en return bij garantie, en 50% korting op de eerste onderhoudsbeurt in het eerste jaar. Bij het compleet servicepakket is de eerste servicebeurt gratis inbegrepen, dit ter waarde van €45.


Basis servicepakket

   

Extra servicepakket

   

Compleet servicepakket

Standaard inbegrepen €30,- €45,-
   
Thuis afgeleverd Thuis afgeleverd
Thuis afgeleverd 
 
Garantie afhandeling met leverancier Garantie afhandeling met leverancier Garantie afhandeling met leverancier
 
X 1 jaar pick up en return bij garantie 1 jaar pick up en return bij garantie
 

X 50% korting op eerste onderhoudsbeurt Eerste onderhoudsbeurt is gratis (twv € 40)



Waaruit bestaat de verschillende onderdelen van de servicepakketten



Thuis afgeleverd

Al de producten die u bij ons besteld worden gratis aan huis afgeleverd. De meeste rollator zitten kant en klaar in de doos zodat u ze meteen kunt gebruiken.



Garantie afhandeling met leverancier

Op al onze producten zit fabrieksgarantie mocht er in de garantie periode iets niet goed zijn met u producten dan lossen wij dit voor u op met de leverancier.
Wij zullen voor u het probleem met de leverancier oplossen zodat u weer een helemaal goed product heeft. Dit gaat van het compleet vervangen of het leveren van nieuwe onderdelen. Voor meer informatie over de garantie.


1 jaar pick up en return bij garantie

Bij garantie afhandelingen kan het zijn dat de oorzaak van het probleem niet duidelijk waardoor het voor een leverancier moeilijk is om het probleem op te lossen. Hiervoor bieden wij de pick up en return service, wij laten het product bij u ophalen en sturen het naar de leverancier zodat deze het probleem kan onderzoeken en oplossen. Hierna laten wij het product weer naar u opsturen zodat u het weer zonder problemen kunt gebruiken. Belangrijk is dat u de doos van het product bewaarde zodat hij makkelijk vervoerd kan worden.

50% korting op eerste onderhoudsbeurt*

Wij bevelen u aan zeker 1 keer per jaar een onderhoudsbeurt te laten uitvoeren. Dit zorgt ervoor dat u altijd veilig u rollator kunt gebruiken. 
Bij deze service betalen wij 50% van de onderhoudsbeurt bij FietsNED. Zij komen bij u aan huis om de onderhoudsbeurt uit te voeren.
Wij zullen de onderhoudsbeurt bij FietsNED indienen zodat zij met u contact opnemen om een afspraak met u in te plannen.



Eerste onderhoudsbeurt is gratis*

Wij bevelen u aan zeker 1 keer per jaar een onderhoudsbeurt te laten uitvoeren. Dit zorgt ervoor dat u altijd veilig u rollator kunt gebruiken. 
Bij deze service is de eerste onderhoudsbeurt bij FietsNED gratis. Zij komen bij u aan huis om de onderhoudsbeurt uit te voeren.
Wij zullen de onderhoudsbeurt bij FietsNED indienen zodat zij met u contact opnemen om een afspraak met u in te plannen.



*Let op:
- De voorrij kosten zitten niet inbegrepen bij de onderhoudsbeurt. De voorrijkosten bedragen € 1,67 per kilometer (uitgezonderd Wadden-eilanden, Zeeuws Vlaanderen, en bijzondere situaties - voorrijkosten daarvoor op aanvraag).
- Tarieven voor de onderhoudsbeurt zijn exclusief eventueel te vervangen onderdelen.



8.6 /10

Uw-Rollator.nl