Onderhoudsbeurt rollator, boodschappentrolleys, rolstoelen en scootmobielen
Uw-Rollator.nl streeft ernaar om de hoogst mogelijke service te bieden aan haar consumenten. Het geeft ons maar vooral u een prettiger en veiliger gevoel als u met een rollator, boodschappentrolley, rolstoel of scootmobiel oppad bent welke goed onderhouden is. Wij bevelen u dan ook aan om uw rollator, rolstoel of scootmobiel ieder jaar compleet na te laten kijken. Zo kunnen problemen of gebreken in een vroeg stadium worden gesignaleerd, voordat er echt iets mis kan gaan. Wij kunnen een onderhoudsbeurt voor u uitvoeren op een van de volgende manieren:
|
|||
Waaruit bestaat o.a. een onderhoudsbeurt bij Uw-Rollator.nl?
- De remmen worden gecontroleerd;
- De remkabels worden nagekeken;
- De remblokjes worden getest;
- Eventuele gebreken aan het frame worden gecontroleerd;
- De wielen worden gecontroleerd op het soepel draaien ervan;
- Viezigheid tussen de draaiassen wordt gecontroleerd;
- Het inklapmechanisme wordt gecontroleerd;
- De grip en stabiliteit van de handvatten wordt nagekeken;
- De stevigheid en vastheid van het zitje en de ruggensteun wordt getest;
- Controle op alle bouten en moeren.
- Elektro wordt getest
Hoe vraag ik een onderhoudsbeurt aan?
Let op: Wij kunnen de onderhoudsbeurt alleen aanbieden aan klanten die het desbetreffende product bij ons hebben gekocht. Dit heeft Uw-rollator.nl helaas moeten doorvoeren aangezien wij vaak de vraag kregen of wij wél een onderhoudscontrole of reparatie aanboden na de aankoop van een product, dit gebeurt jammer genoeg dus niet bij alle bedrijven of internetwinkels. Uw-rollator geeft de onderhoud en reparatieservice puur als extra dienst voor haar klanten. Wij willen namelijk de beste service voor onze klanten en dit vertrouwen ook uitstralen.
U kunt via onze klantenservice een reparatie aanvragen of het afspraak formulier invullen.
Belangrijk is wanneer u de rollator bij ons heeft gekocht, dat u tevens het factuurnummer meestuurt. Wij kunnen dan kijken welk servicepakket u heeft toegevoegd.