U bent hier: » HUREN » Veelgestelde vragen


Veelgestelde vragen over het huren van een rollator.


Om u nog beter van dienst te kunnen zijn hebben wij de meest gestelde vragen over het huren van een rollator onder elkaar gezet. Mocht uw vraag er niet tussen staan of zijn er nog een aantal dingen niet duidelijk, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via onze klantenservice of via de chatbox welke u kan vinden rechtsonderaan elke pagina. 

    Rollator huur prijzen?                                                
Hoeveel moet ik betalen per dag voor het huren van een rollator?
Kan ik de rollator ook langer dan 3 maanden huren?
Zijn deze huur prijzen inclusief of exclusief BTW?               
Hoe zijn de verhuurprijzen opgebouwd?
Hoe kan ik de huur betalen?

Is het mogelijk om de rollator huur per maand te betalen?

Wanneer krijg ik mijn borg terug?

Waarom kunnen jullie zulke lage prijzen aanbieden?



         Welke rollators kunt u bij ons huren?                                                                                                                                                       
Welke modellen rollators kan ik huren bij uw-rollator?
Is het ook mogelijk om andere rollator modellen te huren? 
Waarom bieden anderen partijen alleen de basis modellen aan?



   Bezorgen en terugsturen                                  
Wordt de rollator bij mij thuis afgeleverd?
Kan ik ook een rollator voor iemand anders bestellen?
Wie bezorgt de gehuurde rollator?
Hoe kan ik de rollators weer terugsturen?
Kunnen jullie de rollator ook komen ophalen?
Wat moet ik doen als de rollator beschadigd wordt geleverd?
Wat gebeurt er als ik hem per ongeluk beschadig?
Leveren jullie in heel Nederland?







       Antwoorden: Producten en betalen                                                                                     

 


Hoeveel moet ik betalen per dag voor het huren van een rollator?

Voor het huren van een rollator op uw-rollator.nl betaalt u €1 per dag. In dit bedrag zitten het bezorgen en terugsturen van de rollator inbegrepen. Het betalen van de borgsom zit niet in dit bedrag, omdat u de borg na het huurtermijn weer terug krijgt.

Ga terug naar begin

Kan ik de rollator ook langer dan 3 maanden huren?
Bij uw-rollator.nl kunt u de rollator maximaal 3 maanden huren. Als u een rollator langer nodig heeft is het voor u namelijk voordeliger om een rollator bij ons te kopen. Wij hebben al rollators vanaf €69,95. 

Ga terug naar begin 



Zijn deze huur prijzen inclusief of exclusief BTW?
Al de prijzen die u ziet staan in onze webshop zijn inclusief BTW. Dit geldt dus ook voor het huren van een rollator.


Ga terug naar begin


Hoe zijn de verhuurprijzen opgebouwd?
De prijzen voor het huren van een rollator zijn op de volgende manier opgebouwd door ons.
U betaalt slechts €1,- per dag voor het huren, bezorgen en terugsturen. Daarnaast betaalt u €25 borg, welke wordt teruggestort op uw rekening wanneer wij de rollator na het verhuurtermijn weer ontvangen.

Ga terug naar begin


Hoe kan ik de huur betalen?
U kunt op alle gebruikelijke manieren betalen voor uw huur rollator. Wij maken gebruik van de gerenommeerde payment provider Buckaroo. Hierdoor kunnen wij u een groot aantal opties aanbieden om veilig te betalen. U heeft bij ons de keuze uit:

  • iDeal
  • Maestro
  • MasterCard
  • Overschrijving per bank
  • PayPal
  • Visa



Ga terug naar begin



Is het mogelijk om de rollator huur per maand te betalen?
Het is bij ons helaas niet mogelijk om het huurbedrag per maand te betalen. Dit omdat de administratiekosten dan te hoog worden voor ons. 

Ga terug naar begin



Wanneer krijg je mijn borg terug?
U ontvangt uw borg terug wanneer wij de rollator hebben ontvangen en geconstateerd dat deze naar tevredenheid functioneert. Wanneer wij de rollator te beschadigd terugkrijgen kunnen wij besluiten om het borgbedrag in zijn geheel of gedeeltelijk in te houden. Als dit het geval is zullen wij altijd contact met u opnemen.

Ga terug naar begin



Waarom kunnen jullie zulke lage prijzen aanbieden?

De reden dat wij deze lage prijzen kunnen aanbieden aan u is omdat wij onze kosten zo laag mogelijk proberen te houden. Wij vinden dat iedereen recht heeft op de beste rollatormodellen, ook als deze gehuurd worden.

Ga terug naar begin

       Welke rollators kunt u bij ons huren?                                                                                         


Welke modellen rollators kan ik huren bij uw-rollator?
Bij ons kunnen alleen top modellen rollators worden gehuurd. Deze zijn van het hoogst haalbare kwaliteit. Hierdoor kunt u echt ervaren hoe prettig het gebruiken van een rollator is. 
De modellen die bij ons kunnen worden gehuurd zijn: De Handicare Gemino 30 en de Topro Olympos Standaard.


Ga terug naar begin



Is het ook mogelijk om andere rollator modellen te huren?
Als u een ander model wilt huren dan wij momenteel aanbieden kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen dan bekijken of wij dat model kunnen verhuren aan u.

Ga terug naar begin



Waarom bieden anderen partijen alleen de basis modellen aan?
Wij weten dit niet zeker, maar de basis modellen zijn een stuk goedkoper in aanschaf, dus dit zou een reden kunnen zijn. Wij willen liever dat de klant ervaart hoe fijn het kan zijn om met een rollator te lopen. Deze basis modellen bewerktstelligen dit gevoel niet volgens ons. 

Ga terug naar begin


       Bezorgen en terugsturen                                                                                       

Wordt de rollator bij mij thuis afgeleverd?
Alle rollators worden bij u thuis of een ander opgegeven adres afgeleverd. Hiervoor werken wij samen met PostNL.

Ga terug naar begin



Kan ik ook een rollator voor iemand anders bestellen?
Dat is zeker mogelijk. U kunt een factuur en afleveradres opgeven zodat u gemakkelijk voor iemand anders kan bestellen en betalen.

Ga terug naar begin




Hoe kan ik de rollators weer terugsturen?
Wij voorzien u van een verzendlabel ( zie het als postzegels ) welke u na het huurtermijn op de doos kunt plakken. Hiermee kunt u de doos kosteloos afgeven bij elke PostNL punt in Nederland. 
 
Ga terug naar begin

Kunnen jullie de rollator ook komen ophalen?
Wij kunnen een koerier sturen om de rollator te komen ophalen. De kosten die hier aan verbonden zijn wel voor eigen rekening.
 
Ga terug naar begin

Wat moet ik doen als de rollator beschadigd wordt geleverd?
Indien de gehuurde rollator beschadigd is door het transport naar u toe, kunt u dit het beste meteen melden aan ons. Wij zullen dit dan meteen met u regelen zodat u nooit voor deze kosten hoeft op te draaien.
 
Ga terug naar begin

Wat gebeurt er als ik hem per ongeluk beschadig?
Indien de rollator zo erg is beschadigd dat wij hem niet meer kunnen verhuren, zullen wij moeten besluiten om het borg bedrag in te houden. Dit gaat altijd in overleg met de klant.
 
Ga terug naar begin

Leveren jullie in heel Nederland?
Ja, wij leveren rollators in heel Nederland. De rollators worden afgeleverd op het doorgegeven adres.
 
Ga terug naar begin
8.6 /10

Uw-Rollator.nl