U bent hier: » HUREN » Huur uitleg

Rollator huren uitleg


Hoe kunt u bij ons een rollator huren? Hieronder hebben wij overzichtelijk en eenvoudig in een aantal stappen het proces uitgelegd.

1. U kiest voor een van onze topkwaliteit huurrollators. Op dit moment heeft u de keuze tussen een rollator voor de actieve gebruiker, een all-round rollator en een reisrollator. Wij hebben deze rollators uitgekozen op hun hoge kwaliteit en goede beoordelingen van zorgprofessionals alsmede de gebruikers van de rollators. Deze drie rollators slaagden met vlag en wimpel voor onze rollatortest.

2. Hierna is de beslissing aan u over welke periode u de rollator in uw bezit wilt hebben. U kunt kiezen voor 1 maand, 2 maanden en 3 maanden. Wanneer u deze keuze heeft gemaakt drukt u op de knop in winkelmand. Maakt u geen zorgen, op dit moment is de bestelling nog niet definitief, u kunt altijd nog van gedachte veranderen.

3. De huurrollator bevindt zich nu in uw winkelmand. Als u zeker bent van deze beslissing klikt u op de knop afrekenen, rechts boven in uw scherm. 

4. Stel dat u gekozen heeft om de rollator 1 maand te huren ziet u het bedrag €55 staan. Bij deze prijs is het volgende inbegrepen: 

     
  • De huur van de rollator voor 1 maand
  • De bezorging van de rollator aan uw deur
  • Het retour sturen van de rollator aan het einde van de huurperiode
  • De borg van €25.


5. Wanneer u bij het afrekenen van de rollator uw gegevens heeft ingevoerd en de bestelling heeft afgerond, ontvangt u in uw mailbox een bevestigingsmail. Uw bestelling is hiermee geaccepteerd en wij zorgen dat deze goed wordt afgehandeld.

6. Binnen 3 werkdagen wordt het pakket aan uw deur bezorgd. In het pakket zit een pakketzegel, bewaar deze goed. Deze pakketzegel is belangrijk voor het weder-opsturen van de rollator na de huurperiode. 

7. Na de totale huurperiode stuurt u rollator weer kosteloos naar ons op. Dit doet u door de rollator weer in de originele doos te stoppen en de bijgeleverde pakketzegel op het pakket te plakken. Door deze pakketzegel zijn de kosten voor het retourneren van de rollator automatisch voor onze rekening. 

8. Wanneer wij de huurrollator weer hebben ontvangen storten wij de borg van €25 weer terug op uw rekening, indien de rollator geen beschadigingen heeft opgelopen. Wij zullen de rollator evalueren op gebruikssporen en daarna u de borg toekennen. 

9. Bent u na de huurperiode van mening dat u de rollator wilt houden, is dit mogelijk. U kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice op telefoonnummer: 073 369 03 04. U kunt de rollator dan aanschaffen voor de aanschafprijs minus de door u gemaakte huurkosten tijdens de periode dat u de rollator bij ons heeft gehuurd. De kosten van de borg gaat dan ook van de prijs af. 

10. Heeft u vragen over het huren van een rollator of wilt u meer informatie? Onze klantenservice staat altijd klaar om u van een passend advies te voorzien! Bel naar 073 369 03 04, stuur een mailtje naar info@uw-zorgspecialist.nl of chat met onze medewerkers via het chatvenster, rechtsonder in de hoek van onze website.

8.6 /10

Uw-Rollator.nl