U bent hier: » Veelgestelde vragen

Roll & Go van uw-rollator

Veelgestelde vragen


Hoe bestel ik een Roll & Go rollator en/of rolstoel?

U kunt op onze website het aanvraagformulier invullen om de Roll & Go rollator en/of rolstoel aan te vragen. Wij nemen dan contact met u op om een afspraak te maken voor een afleverdatum.

Wat is de minimale abonnementsduur?

Het minimale termijn van een abonnement is 1 maand. Het abonnement is elke maand voor de eerste dag van de nieuwe maand opzegbaar.

Hoe kan ik wisselen van mobiliteitshulpmiddelen binnen mijn Roll & Go abonnement?

U kunt voor het begin van de nieuwe maand via de telefoon, e-mail of chat aan ons doorgeven dat u van product wilt wisselen. Wij zorgen er dan voor dat u het nieuwe Roll & Go product ontvangt en de oude wordt opgehaald. Het omwisselen van het product is voor u uiteraard kosteloos. Extra producten zullen aan uw huidige abonnement worden toegevoegd.

Kan ik ook zowel een Roll & Go rollator en een Rolstoel abonnement krijgen?

Ja, dit is geen enkel probleem. U kunt dit gewoon bij ons aanvragen.

Wat gebeurt er als mijn Roll & Go kapot gaat?

Neem dan contact met ons op via de telefoon, e-mail of via de chat op onze website. Wij kijken dan of er iemand dezelfde dag of de dag erna kan langskomen voor een kleine reparatie. Mocht er meer aan de hand zijn, dan zorgen we dat we zo snel mogelijk een werkend model naar u opsturen en de kapotte ophalen. Zonder extra kosten.
Wij zorgen ervoor dat u weer zo snel mogelijk zonder problemen mobiel bent.


Wat gebeurt er als mijn Roll & Go wordt gestolen?

Mocht het voorkomen dat uw Roll & Go wordt gestolen, dan zorgen wij ervoor dat u snel een vervangende rollator of rolstoel krijgt. Wij doen voor u ook aangifte van diefstal. Daarnaast betaalt u een eigen risico van €50. Dit bedrag zullen wij de volgende maand extra in rekening brengen.


Ik heb een ongeluk gehad, wat nu?


Wij hopen dat u verder niks heeft. Mocht uw hulpmiddel door het ongeluk onbruikbaar zijn geworden, dan wordt deze natuurlijk omgeruild voor een werkend model. De eventuele bijkomende kosten (afhankelijk van de schade) zullen wij in eerste instantie bij u, de klant, in rekening brengen. Noteer daarom altijd de gegevens van de derde partij, mits deze aanwezig is.


Wat is het verschil tussen Roll & Go en een hulpmiddel leasen?

Roll & Go werkt gemakkelijker en is goedkoper dan het leasen van een hulpmiddel. Voor een vast bedrag per maand krijg je een Roll & Go rollator of rolstoel die altijd werkt. Gaat er iets stuk, dan komen wij het maken of ruilen we de rollator of rolstoel om. U heeft met de Roll & Go dus een abonnement voor een hulpmiddel dat altijd werkt. Binnen uw abonnement kunt u gebruik maken van verschillende mobiliteitshulpmiddelen, zowel tijdelijk of voor een langer termijn. Een ander verschil is dat wij, in tegenstelling tot leasen, geen aanbetaling, rente of afschrijvingskosten rekenen. Daarnaast is ons abonnement altijd maandelijks opzegbaar en zijn de kosten vast en overzichtelijk.

Is de Roll & Go die ik krijg altijd nieuw?

De eerste Roll & Go die u van ons krijgt is altijd gloednieuw. Gaat deze kapot en wordt deze omgeruild, dan krijgt u altijd een degelijke en goed werkende roll & Go die er als nieuw uitziet. We kunnen niet garanderen dat u bij vervanging altijd een gloednieuwe Roll & Go krijgt.


Ik sta onder bewind. Hoe gaat de aanmelding en betaling nu in zijn werk?


Indien u onder bewind staat en dus niet zelf kunt betalen, gelden er speciale voorwaarden. Laat uw bewindvoerder contact met ons opnemen. Samen met uw bewindvoerder maken we uw aanmelding in orde.

8.6 /10

Uw-Rollator.nl