U bent hier: » KLANTENSERVICE » Veelgestelde vragen


Veelgestelde vragen Uw-rollator.nl


Om u nog beter van dienst te zijn hebben wij de meest gestelde vragen aan onze klantenservice desk verzameld en beantwoord voor u. Mocht uw vraag hier niet worden beantwoord, dan kan u altijd een mail sturen naar onze klantenservice. Of kies voor een van de andere contactmogelijkheden die vermeld staan op onze contactpagina.

    Producten en betalen                                                  
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen nadat ik besteld heb?
Zijn de prijzen die worden weergegeven op de productpagina's inclusief of exclusief BTW?                            
Hoe kan ik betalen bij Uw Zorgspecialist?
Welke banken bieden iDeal betalingen aan?

Krijg ik een orderbevestiging?

Wat moet ik doen als ik geen orderbevestiging heb ontvangen van mijn geplaatste order?

Krijg ik een factuur per post?



         Bezorging en retouren                                                                                                                                                        
Betaal ik verzendkosten voor mijn bestelling?
Wie bezorgt mijn order?
Wat moet ik doen wanneer mijn zending beschadigd aankomt?
Wat moet ik doen wanneer mijn order niet compleet bezorgd wordt?
Hoe kan ik een retour order aanmelden?
Hoe gaat Uw Zorgspecialist om met de kosten voor het terugzenden van een order?
Hoe lang duurt het voordat het geld van een geannuleerde order weer op mijn rekening staat?



   Feedback en geschillen                                     
Heeft u op- of aanmerkingen voor ons of bent u ergens ontevreden over?
Waar kan ik een review over jullie dienstverlening schrijven?
Ik heb een klacht, maar ik word het niet eens met jullie. Wat nu?







       Antwoorden: Producten en betalen                                                                                     


Kan ik mijn bestelling nog wijzigingen nadat ik besteld heb?

Het wijzigingen van een al geplaatste order is in de meeste gevallen helaas niet mogelijk. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.

Ga terug naar begin



Zijn de prijzen die worden weergegeven op de productpagina's inclusief of exclusief BTW?

De prijzen in de webshop van Uw-rollator.nl worden zowel weergegeven met als zonder BTW. Op de productpagina in de webshop wordt onder de titel van het product de prijs inclusief BTW weergegeven in het roze. Onder deze prijs wordt de prijs exclusief BTW kleiner en in het grijs weergegeven.

Zowel de prijs inclusief BTW als de BTW-som worden getoond op de factuur.

Ga terug naar begin



Hoe kan ik betalen bij Uw Zorgspecialist?

De webshops van Uw Zorgspecialist maakt gebruik van de gerenommeerde payment provider Buckaroo. Hierdoor kunnen wij u een groot aantal opties aanbieden voor het veilig betalen in onze webshops. U heeft bij ons de keus uit:
  • iDeal
  • Maestro
  • MasterCard
  • Overschrijving per bank
  • PayPal
  • Visa

Ga terug naar begin



Welke banken bieden iDeal betalingen aan?
iDeal wordt door veel banken tegenwoordig ondersteund, te weten:

  • ABN AMRO
  • ASN Bank
  • ING
  • Knab
  • Rabobank
  • SNS Bank
  • Triodos Bank
  • Van Lanschot

Ga terug naar begin



Krijg ik een
orderbevestiging?
Nadat u uw order heeft afgerond in onze webshop, ontvangt u na enige minuten per e-mail een orderbevestiging. De orderbevestiging bevat alle gegevens over uw bestelling (zoals klantgegevens, ordergegevens, orderbedrag, betaalgegevens) ook ontvangt u uw factuur als bijgevoegd document.

Ga terug naar begin



Wat moet ik doen als ik geen orderbevestiging heb ontvangen van mijn geplaatste order?
Nadat u een order geplaatst heeft, ontvangt u na enkele minuten per email een orderbevestiging. Mocht u deze binnen een uur nog niet hebben ontvangen, controleer dan eerst uw spamfilter, het kan zijn dat onze email daar in terecht is gekomen. Wanneer u de orderbevestiging niet ontvangen heeft, neem dan contact op met ons. Wij zijn tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar op 073 - 369 03 04 en via e-mail op info@uw-zorgspecialist.nl

Ga terug naar begin



Krijg ik een factuur per post?
U ontvangt altijd een factuur in de doos bij uw bestelling.

Ga terug naar begin

       Antwoorden: Bezorging en retouren                                                                                     

Betaal ik verzendkosten voor mijn bestelling?
Uw Zorgspecialist verzendt alle bestellingen GRATIS naar u toe. Dat is pas service met een glimlach!

Ga terug naar begin




Wie bezorgt mijn order?
Uw Zorgspecialist werkt voor de bezorging van bestellingen samen met PostNL.

Ga terug naar begin



Wat moet ik doen wanneer mijn zending beschadigd aankomt?
Het kan wel eens gebeuren dat een order in het bezorgingstraject beschadigd wordt. Wanneer u merkt dat uw order defect is aangekomen, neem dan contact met ons op via onze klantenservice. Wij staan u graag telefonisch te woord tijdens kantooruren op telefoonnummer 073 - 369 03 04, of via e-mail op info@uw-zorgspecialist.nl. Houd uw ordernummer bij de hand voor een snelle afhandeling.

Ga terug naar begin



Wat moet ik doen wanneer mijn order niet compleet bezorgd wordt?
Wanneer u bij aankomst opmerkt dat uw order niet compleet is bezorgd, neem dan contact met ons op via onze klantenservice. Wij staan u graag telefonisch te woord tijdens kantooruren op telefoonnummer 073 - 369 03 04, of via e-mail op info@uw-zorgspecialist.nl. Houd uw ordernummer bij de hand voor een snelle afhandeling.

Ga terug naar begin




Hoeveel dagen kan ik mijn bestelling retour sturen?
Als u niet tevreden bent over het door u ontvangen product kan u zonder problemen uw order ruilen. Uw Rollator maakt gebruik van een bedenktermijn van 30 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na aflevering.

Ga terug naar begin





Hoe kan ik een retour order aanmelden?
Wilt u een product binnen de bedenktijd retourneren naar ons? Het is belangrijk dat u, voor een goede afwikkeling, uw retourzending aanmeldt bij onze klantenservice. Op onze contact pagina vindt u een overzicht van manieren waarop u ons kan bereiken. Enkel wanneer uw retour op de juiste manier aangemeld wordt maakt uw retourzending aanspraak op de gratis retournering. 

Ga terug naar begin



Hoe gaat Uw Zorgspecialist om met de kosten voor het terugzenden van een order?
Retouren bij Uw Rollator zijn altijd gratis. Het is belangrijk dat u uw retourzending eerst heeft aangemeld bij ons, alvorens u de order terugstuurt. Wanneer u uw order terugstuurt zonder tussenkomst van ons, kunt u geen beroep meer doen op onze gratis retourservice.

Ga terug naar begin




Hoe lang duurt het voordat het geld van een geannuleerde order weer op mijn rekening staat?
Wanneer u uw order annuleert of retouneert streven wij ernaar om het geld zo snel mogelijk te crediteren. In de meeste gevallen zal dit ongeveer 4 dagen duren na afhandeling van de retour. Soms kan dit proces iets langer duren, echter zal u nooit langer dan 14 dagen hoeven wachten voor wij dit proces hebben afgehandeld. In de meeste gevallen zullen wij op dezelfde manier crediteren als uw betaalwijze. Dus, wanneer u betaald heeft met iDeal zal het geld gecrediteerd worden op uw rekening, wanneer u betaald heeft met creditcard, zal het bedrag gecrediteerd worden op uw creditcard. 

Afhankelijk van uw betaalwijze bij ons en uw bank, zal het bedrag binnen enkele dagen na afhandeling van onze creditering zichtbaar worden bij u.

Ga terug naar begin


       Antwoorden: Feedback en geschillen                                                                                       

Heeft u op- of aanmerkingen voor ons of bent u ergens ontevreden over?
Bij Uw Zorgspecialist proberen we elke dag te groeien door onze klanten met een glimlach te adviseren en helpen. Echter zijn er altijd verbeterpunten voor onze webshop en onze service. Wanneer u iets mist op onze webshop, of u bent niet helemaal tevreden over onze dienstverlening, wij horen het graag! Onze medewerkers staan u graag te woord. In de sectie contact vindt u alle opties om contact met ons op te nemen.

Ga terug naar begin




Waar kan ik een review over jullie dienstverlening schrijven?
Wij bij Uw Zorgspecialist geloven heilig in transparantie. Hierdoor verzamelen wij echte reviews bij onze onafhankelijk partner Kiyoh. Wij nodigen u dan ook van harte uit om een review te schrijven over onze dienstverlening. U kunt onze persoonlijke website HIER vinden.

Ga terug naar begin




Ik heb een klacht, maar ik word het niet eens met jullie. Wat nu?
Als u het niet eens wordt met ons, kunt u uw klacht indienen bij de Geschillencommissie Webshop van de Stichting Geschillencommissie. Omdat wij aangesloten zijn bij het Webshop Keurmerk zullen zij uw klacht onderzoeken en trachten het probleem op te lossen. U kunt enkel deze weg inslaan wanneer u al eerder contact heeft opgenomen met de webshop in een eerdere poging om het geschil op te lossen.

Voor het melden van een geschil moet u het formulier invullen op de website van het Webshop Keurmerk. U vindt deze HIER.

Webshop Keurmerk neemt uw klacht alleen in behandeling wanneer aanstonds duidelijk is dat uw rechten geschonden zijn dan wel wanneer uw klacht dienaangaande vragen oproept. Indien direct duidelijk is dat uw klacht onterecht is (uw conclusie of standpunt bijvoorbeeld in strijd is met de wet of het recht) zal u dat worden medegedeeld. Indien dat niet het geval is zal de betreffende webshop alsdan om uitleg worden verzocht en eventueel worden aangespoord de klacht alsnog naar behoren op te lossen.

 
Ga terug naar begin