FAQ

Kan ik mijn bestelling nog wijzigingen nadat ik besteld heb?

Het wijzigingen van een al geplaatste order is in de meeste gevallen helaas niet mogelijk. Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.


Zijn de prijzen die worden weergegeven op de productpagina's inclusief of exclusief BTW?

De prijzen in de webshop van Uw-rollator.nl worden zowel weergegeven met als zonder BTW. Op de productpagina in de webshop wordt onder de titel van het product de prijs inclusief BTW weergegeven in het blauw. Onder deze prijs wordt de prijs exclusief BTW kleiner en in het grijs weergegeven.

Zowel de prijs inclusief BTW als de BTW-som worden getoond op de factuur.


Hoe kan ik betalen bij Uw Rollator
  • Deal
  • Maestro
  • MasterCard
  • Overschrijving per bank
  • PayPal
  • Visa
  • Achteraf betalen (Klarna)
  • Bancontact (België)

Welke banken bieden iDeal betalingen aan?

iDeal wordt door veel banken tegenwoordig ondersteund, te weten:

  • ABN AMRO
  • ASN Bank
  • ING
  • Knab
  • Rabobank
  • SNS Bank
  • Triodos Bank
  • Van Lanschot

Krijg ik een   orderbevestiging?

Nadat u uw order heeft afgerond in onze webshop, ontvangt u binnen enkele minuten per e-mail een orderbevestiging. De orderbevestiging bevat alle gegevens over uw bestelling (zoals klantgegevens, ordergegevens, orderbedrag, betaalgegevens). Ook ontvangt u uw factuur als bijgevoegd document. Het is mogelijk dat onze orderbevestiging door uw e-mailserver als spam wordt behandeld. Kijk daarom ook altijd even in uw spamfolder als u geen orderbevestiging binnen lijkt te krijgen. 


Wat moet ik doen als ik geen orderbevestiging heb ontvangen van mijn geplaatste order?

Nadat u een order geplaatst heeft, ontvangt u binnen enkele minuten per e-mail een orderbevestiging. Mocht u deze binnen een uur nog niet hebben ontvangen, controleer dan eerst uw spamfilter, het kan zijn dat onze email daar in terecht is gekomen. Wanneer u de orderbevestiging niet ontvangen heeft, neem dan contact op met ons. Wij zijn tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar op 073 - 369 03 04 en via e-mail op info@uw-zorgspecialist.nl


Krijg ik een factuur per post?

U ontvangt altijd een factuur in de doos bij uw bestelling.


Betaal ik verzendkosten voor mijn bestelling?

Uw Rollator verzendt alle bestellingen GRATIS naar u toe. Dat is pas service met een glimlach!


Wat moet ik doen wanneer mijn zending beschadigd aankomt?

Het kan wel eens gebeuren dat een order in het bezorgingstraject beschadigd wordt. Wanneer u merkt dat uw order defect is aangekomen, neem dan contact met ons op via onze klantenservice. Wij staan u graag telefonisch te woord tijdens kantooruren op telefoonnummer 073 - 369 03 04, of via e-mail op info@uw-zorgspecialist.nl. Houd uw ordernummer bij de hand voor een snelle afhandeling.


Wie bezorgt mijn order?

Wij werken voor de levering van onze pakketten samen met DHL en PostNL. Bij uitzondering wordt uw pakket bezorgd door GLS, Packs of Transmission. U krijgt altijd een track & trace van de desbetreffende bezorgdienst. 


Wat moet ik doen wanneer mijn order niet compleet bezorgd wordt?

Wanneer u bij aankomst opmerkt dat uw order niet compleet is bezorgd, neem dan contact met ons op via onze klantenservice. Wij staan u graag telefonisch te woord tijdens kantooruren op telefoonnummer 073 - 369 03 04, of via e-mail op info@uw-zorgspecialist.nl. Houd uw ordernummer bij de hand voor een snelle afhandeling.


Hoeveel dagen kan ik mijn bestelling retour sturen?

Als u niet tevreden bent over het door u ontvangen product kan u zonder problemen uw order ruilen. Uw Rollator maakt gebruik van een bedenktermijn van 30 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na aflevering.


Hoe kan ik een retour order aanmelden?

Wilt u een product binnen de bedenktijd retourneren naar ons? Het is belangrijk dat u, voor een goede afwikkeling, uw retourzending aanmeldt bij onze klantenservice. Op onze contact pagina vindt u een overzicht van manieren waarop u ons kan bereiken. Enkel wanneer uw retour op de juiste manier aangemeld wordt maakt uw retourzending aanspraak op de gratis retournering. 


Hoe gaat Uw Rollator om met de kosten voor het terugzenden van een order?

Retouren bij Uw Rollator zijn altijd gratis. Het is belangrijk dat u uw retourzending eerst heeft aangemeld bij ons, alvorens u de order terugstuurt. Wanneer u uw order terugstuurt zonder tussenkomst van ons, kunt u geen beroep meer doen op onze gratis retourservice.


Hoe lang duurt het voordat het geld van een geannuleerde order weer op mijn rekening staat?

Wanneer u uw order annuleert of retouneert streven wij ernaar om het geld zo snel mogelijk te crediteren. In de meeste gevallen zal dit ongeveer 4 dagen duren na afhandeling van de retour. Soms kan dit proces iets langer duren, echter zal u nooit langer dan 14 dagen hoeven wachten voor wij dit proces hebben afgehandeld. In de meeste gevallen zullen wij op dezelfde manier crediteren als uw betaalwijze. Dus, wanneer u betaald heeft met iDeal zal het geld gecrediteerd worden op uw rekening, wanneer u betaald heeft met creditcard, zal het bedrag gecrediteerd worden op uw creditcard. 

Afhankelijk van uw betaalwijze bij ons en uw bank, zal het bedrag binnen enkele dagen na afhandeling van onze creditering zichtbaar worden bij u.


Heeft u op- of aanmerkingen voor ons of bent u ergens ontevreden over? . . .

Bij Uw Rollator proberen we elke dag te groeien door onze klanten met een glimlach te adviseren en helpen. Er zijn echter alltijd verbeterpunten voor onze webshop en onze service. Wanneer u iets mist op onze webshop, of u bent niet helemaal tevreden over onze dienstverlening, horen wij het graag! Onze medewerkers staan u graag te woord. In de sectie contact vindt u alle opties om contact met ons op te nemen.


Waar kan ik een review over jullie dienstverlening schrijven?

Wij bij Uw Rollator geloven heilig in transparantie. Hierdoor verzamelen wij echte reviews bij onze onafhankelijk partner Kiyoh. Wij nodigen u dan ook van harte uit om een review te schrijven over onze dienstverlening. U kunt onze persoonlijke website HIER vinden.


Ik heb een klacht, maar ik word het niet eens met jullie. Wat nu?

Als u het niet eens wordt met ons, kunt u uw klacht indienen bij de Geschillencommissie Webshop van de Stichting Geschillencommissie. Omdat wij aangesloten zijn bij het Webshop Keurmerk zullen zij uw klacht onderzoeken en trachten het probleem op te lossen. U kunt enkel deze weg inslaan wanneer u al eerder contact heeft opgenomen met de webshop in een eerdere poging om het geschil op te lossen.

Voor het melden van een geschil moet u het formulier invullen op de website van het Webshop Keurmerk. U vindt deze HIER.

Webshop Keurmerk neemt uw klacht alleen in behandeling wanneer aanstonds duidelijk is dat uw rechten geschonden zijn dan wel wanneer uw klacht dienaangaande vragen oproept. Indien direct duidelijk is dat uw klacht onterecht is (uw conclusie of standpunt bijvoorbeeld in strijd is met de wet of het recht) zal u dat worden medegedeeld. Indien dat niet het geval is zal de betreffende webshop alsdan om uitleg worden verzocht en eventueel worden aangespoord de klacht alsnog naar behoren op te lossen.

 


New Account Register

Already have an account?
Log in instead Of Reset password